BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Ahad, 6 Februari 2011

Jangan FITNAH....!!! Tuduhan untuk menjatuhkan namabaik YB Aziz Kaprawi

putra merdeka: PRK Tenang...UMNO Johor Tersinggung...



Saya tidak nampak samasekali asas dan tuduhan ini. Bukan sekadar samar tapi GELAP GELITA tuduhan yang dilemparkan terhadap YB.Aziz Kaprawi yang juga ECXO kerajaan Negeri Johor.
Harus diingat bahawa UMNO Johor dalam apa keadaan sekalipun menolak dakyah dan fitnah bagi melaga-lagakan pimpinan negeri. Putra Merdeka ...kalau anda tidak mempunyai bukti jgn sesekali mereka-reka isu !..
Atau saya bimbang Putra Merdeka mempunyai agenda kumpulan tertentu yang mahu menjatuhkan namabaik YB.Aziz Kaprawi..?
Kita faham dan Putra Merdeka sendiri mengakui faham bahawa YB,Aziz dalah kalangan pemimpin pemuda di era YAB.Dao' Seri Najib menerajui Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Dalam hal ini tidak mustahil ada kalangan pemimpin yang takut dengan bayang-bayang sendiri seolah-olah YB.Aziz mampu mencatur politik di negeri Joho ini.
Hentikanlah permainan politik kotor dan dayus seperti ini.
Semua pihak tahu bahawa kata pemutus menentukan calun ada di tangan Presiden Parti. Jadi tidak perlu lah ada pihak menuding jari kepada pihak-pihak lain.
Biasanya yang takut dengan bayang-bayang sendiri ni hanya pemimpin yang lemah dan sedar khidmat mereka tak seberapa atau mungkin dah lama sangat duduk kerusi wakil rakyat.

2 ulasan:

  1. ALAMAK APE NI???? BARU RAKYAT NAK KEMBALI KEPADA UMNO DAH BERCAKARAN SESAMA SENDIRI ...TOLONGLAH BERSATU DAN BERHENTI BERTELELAGAH DEMI PARTI KERAMAT NI!!!!!

    BalasPadam
  2. tidak mudah memecah belahkan rakyat yg bersatu padu..terutama rakyat yg sayangkan parti keramat ini..( UMNO )...Jangan memperfitnah kepada pemimpin yg di pilih oleh rakyat yg mahukan perpaduan demi org Melayu ini...tuduhan kepada YB Aziz Kaprawi adalah tuduhan org yg tidak mahukan org melayu bersatu....Sedarlah Wahai org Melayu ..setiap org yg di pilih menjadi ketua pasti ada kelebihannya yg tersendiri..segala tuduhan adalah sikap buruk yg bercampur hasad dengki....

    BalasPadam