BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Sabtu, 30 Jun 2012

KeBEBALan Ketua Pemuda PAS Johor ......

Ketua Pemuda PAS Johor Suhaizan Kaiat yang langsung tak terkenal tetiba membuat kenyataan BODOH dengan membuat cerita palsu mengatakan Pemuda UMNO Johor goyang (pecah).. Hahaha.. Aku baru dengar nama si balok Suhaizan ni hari ini..sebelum ni tak pernah dengar pun..maklum lah siapa lah dia ni di bandingkan dengan Ketua Pemuda UMNO Johor yang terkenal dengan kemanisan wajahnya, sifat lembutnya dan kewibawaannya menjadi pemimpin pemuda. Suhaizan tentu lah lebih tak tenang bila Nama Mohd Fadil Muskon sekali lagi menjadi sebutan kerana beliau diantara tokoh muda Johor yang menonjol mempertahankan Maruah DYMM Sultan Johor dalam isu WWF 1 yang mana tokoh meroyan PAS Nizar Jamaludin sesak nafas bila disergah Jutaan Rakyat Johor. Aku nak bagitau kat Suhaizan...!! Ketua Pemuda Johor Mohd Fadil Muskon ni bukan jenis pemimpin PAS yang gelojoh, meraban tak tentu pasal, apatah lagi mabok nk jadi calun macam kau tu wahai Suhaizan..!! Kalau bebal jangan ditunjuk-tunjuk.. Kau tu nak jadi calun PAS bukan nak jadi calun BN..jadi kau meroyan lah dengan cerita dan mimpi-mimpi PAS aje..Apasal lak nak jadi Calun PAS kau sentuh pemuda UMNO..kan itu sifat orang banggang...!!! ****errkkk...Teringin gak nak tengok Suhaizan ni lawan Fadil satu lawan satu di mana-mana kerusi di Johor...Nak tengok suhaizan penyek macam getok ubi..hehehe***

7 ulasan:

  1. sokong no. plat tu tak 10 kali lagi bebal ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. pemuda UMNO ni gempak je lebih kena sergah CSL kecut perut dan terkecut teloq

    BalasPadam
  3. terkenal ke??? aku langsung tak kenal la.... sokong no plat tu pandai sngat la...sultan bagi kot die bawak prutun neo tu hehehe

    BalasPadam
  4. kalau betul pejuang melayu islam,bela pemimpin korang datuk AYUB RAHMAT,kene sergah dgn CSL seko pemuda UMNO senyap,cekut telo... tu ke yg berani sangat....becakap berdegar2....

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. salam... yg atas ni ke KP yg kena turun pangkat tu?

    BalasPadam