BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Jumaat, 30 September 2011

Daulat Tuanku..!! Haramkan Lim Guan Eng jejak kaki ke negeri Johor..

Sultan Ibrahim Ismail

DYMM Sultan Johor,Sultan Ibrahim Ismail tersinggung dengan kenyataan kurang ajar Lim Guan Eng yang membuat tuduhan tidak berasas terhadap negeri Johor Darul Taqzim.

UMNO cahaya putera berharap agar Kebawah Duli Sultan dan kerajaan Negeri Johor mengambil tindakan agar MENGHARAMKAN si bangsat Guan Eng itu daripada memijak kaki ke Negeri Johor.
Rakyat Johor kekal berdiri SETIA bersama kebawah Duli Sultan dan kerajaan Johor.
DAULAT TUANKU...!!

Jangan biarkan mahluk seperti LGE ini..KDN harus mengambil tindakan sewajarnya terhadap menatang dari Penang ni..!!
Amat Merbahaya permainan Guan Eng dan ia tidak lebih seperti seekor babi yang merbahaya membawa penyakit..?!! Tidak layak untuk mendekati rakyat Johor yang hidup aman,selamat dan sejahtera..

2 ulasan:

  1. sahabat j/kuasa pemuda UMNO JOHOR ... kenapa sunyi sepi tanpa bangun bersuara.. kemanakah kelantangan suaramu.. Harapan kami di bawah ni , jadilah "HARIMAU BERANTAI , BUKANNYA HARIMAU DALAM SANGKAR"

    BalasPadam
  2. wahai rakyat johor gegarlah suara kalian semua,
    di bawah panjit-panjit tuanku,jangan biarkan seorg
    syitan yg bertoping wajah matnusia menhina NEGERI JOHOR yg berdaulat,heritlah matnusia itu kemuka pengadilan agar ia menjadi contoh pada org lain,kami rakyat MALAYSIA yg berada di negeri alain pon terasa sakitnya hati setelah guan eng melepar tuduhan keatas nengeri johor.BERJIWA WJA DARI NENGRI HIJAU KUNING.

    BalasPadam