BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Jumaat, 21 Oktober 2011

terbunuh seorang lagi pemimpin islam yang pernah disanjungi...mengapa..???


Akhirnya seorang lagi pemimpin negara islam yang pernah disanjungi oleh dunia dan umat islam tersengkur dibunuh oleh pemburu-pemburu ciptaan yahudi. pemimpn yang dimaksudkan ialah Pemimpin negara Libya Muammar Ghadaffi.

Muaffar ghadaffi yang satu ketika dahulu menjadi salah seorang pemimpin islam idola umat islam seantero dunia kerana kelantangannya dan keberaniannya berseteru dgn pemimpin barat dan israel, sebelum ajalnya menjadi buruan seolah-olah seperti 'manusia durjana' yang tidak berguna oleh pemburu-pemburu yang sengaja dicipta oleh barat yang didalangi yahudi.
Rupanya umat islam terus teramat mudah untuk dicipta menjadi "anjing" buruan.
Tidak cukup dengan tersungkur hina Arwah Saddam Hussien sehingga Osama Laden,serta hosni mubarrak yang dimalukan, dan kini giliran Muammar Ghadaffi menjadi mangsa...selepas ini siapa pula..???!!!

Umat islam seakan sudah hlang pertimbangan untuk berfikir walaupun bukti dan kengerian nyata dipapar didepan mata. Adakah Matinya ditali gantung Saddam dengan kehinaan memberikan kemenangan mutlak kepada rakyat Iraq dan umat islam..? Berbahagiakah rakyat Iraq hari ini..?
Terbunuhnya Osama Laden dgn cara yang sadis dan dihumban mayatnya dgn penghinaan cara paling tidak bertamadun di abad ini membuatkan umat islam berbahagia..?
tersungkur penuh hina Husni Mubarrak telah membahagiakan rakyat dan umat islam di Mesir...?
Dan kini adakah tergadainya nyawa dari jasad Muammar Ghadaffi setelah diburu 'anjing' ciptaan yahudi mampu memberi kebahagiaan kpd umat islam di Libya...?
Gambar-Masjid Muammar Ghadaffi-bogor indonesia-sumbangan Muammar Ghadaffi-



Sesungguhnya semua peristiwa malang ketesungkuran pemimpin islam yang satu ketika dahulu menjadi sebutan sebagai tokoh berani amat memalukan umat islam sendiri...!!

Kini kita menunggu giliran siapa pula..? Ahmadenejad..? atau siapa..siapa...??

Di Malaysia ini sendiri...tidak terkecuali "anjing-anjing Yahudi" tidak pernah berhenti untuk terus berusaha mempelopori "kejayaan jahat" Yahudi...Siapa mereka..?!!!
Rakyat boleh menilai...
Kerakusan untuk berkuasa menjadikan manusia hilang keperibadian dan adab. Pertimbangan budi sudah terlalu murah hingga sanggup di"lelong" maruah bangsanya sendiri..Selagi hasrat dan cita-cita yang beriringan dengan hasad dan dendam membara. Nilai dan harga bangsa sudah tidak mampu diukur..
Sedarlah rakyat ..Sedarlah Bangsa ku MELAYU..Sedarlah umat ISLAM...!!!!!

Sudah lah pemimpinnya tidak lagi bermaruah dan kehilangan moral...
Maruah dan masadepan anak bangsa mu juga sedang dipertaruhkan.. nasib anak bangsa dan umat islam berada di tangan kita..waspadalah kepada pejuang yang membela kepentingan peribadi yang bersekongkol dengan musuh-musuh islam...
Selamatkan Malaysia dari kebuasan dan kerakusan PEMBURU MUNAFIK YANG TIDAK BERMORAL DAN BERMARUAH..
MALAYSIA SEJAHTERA SELAGI NEGARA DI NAUNGI PEMERINTAH BERWAWASAN YANG MENDAHULI KEPENTINGAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...
SOKONGLAH BARISAN NASIONAL UNTUK KESEJAHTERAAN UMAT DAN RAKYAT...

2 ulasan:

  1. MESTI BACA..!!
    KISAH NIK AZIZ YANG TIDAK PERNAH DI KETAHUI DUNIA..

    BAGAIMANA TOK GURU INI WAKTU KECIL?
    MUNGKIN BELIAU TIDAK SEHEBAT YANG DI SANGKA?
    http://edisikelantan.blogspot.com/2011/10/sawah-kampungku_21.html

    BalasPadam
  2. lepas ini giliran Najib Pula ...ha3

    BalasPadam