BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Sabtu, 8 Januari 2011

Zuraida Muka Tempeh Bonyok harus di tangkap kerana buat lapuran PALSU dan FITNAH : DS Rais juga di minta saman mereka semua yang terlibat....


Zuraida vKamarudin yang membuat lapuran polis mengaitkan Menteri Penerangan,Komunikasi dan Warisan hendaklah di tangkap dan didakwa atas sebab membuat lapuran Palsu.
Perempuan bonyok ni dengan bongkak berlagak seperti seorang wanita tidak ada maruah membuat laporan polis dan mengaitkan orang tidak berdosa.
Yang peliknya wanita muka tempeh busuk ni tak pasal-pasal buat lapuran polis apasal. Nampak lah sangat perempuan ini rendah moral nya. Terlalu jahat dan busuk hatinya bukan sekadar dengan Datuk seri Rais Yati, malah perbuatannya juga mengundang namabaik kerajaan dan negara boleh tercemar.

Hei...orang yang di sibuk-sibuk kan sebagai mangsa tidak tidak buat repot, malah dikhabarkan dari indonesia mereka berbahagia hidup di kampong halaman tiba-tiba dicemari namabaiknya dan seisi keluarganya. Dimanakah naluri seorang wanita muslimah orang seperti Zuraidah ni ?...

Nah...hari ini terbukti..lapuran dari indonesia menyatakan Robengah yang disebut sebagai mangsa telah menafikan bahawa dia telah di rogol mahupun lain-lain perkara yg tidak baik oleh DS Rais sepanjang 8 tahun bekerja.
Malah, Robengah dilapurkan berkata DS Rais dan keluarga berlaku baik kepada dirinya.
Kat mana nak letak muka Tempeh berkulat Zuraidah ni sekarang...
Inilah akibat perbuatan manusia yang berhati iblis,penuh dengan sifat dengki dan khianat.

Rasakan sekarang....
Kita mahu Zuraida ddiseret kemuka pengadilan atas perbuatannya yang jijik ini agar menjadi iktibar kepada rakyat bahawa Fitnah adalah satu perbuatan yang sangat kejam dan tidak beretika.
Bagaikan orang tiada pengetahuan agama dan tidak beriman golongan pemfitnah ini. Sedang jika seseorang yang ada iman, mereka seharusnya tahu Allah SWT amat benci dengan fitnah hingga menegaskan dengan keras dan tegas bahawa "fitnha itu lebih buruk daripada membunuh".

Kalau sesorang pembunuh di hukum gantung dalam negara ini...cuba anda sebagai seorang islam berfikir fitnah ni apa hukuman yyang patut di beri....?
Kita tanya Nik Aziz...apa hukuum nak diberi kepada pemfitnah seperti Zuraidah...

Hambik engkau semua yang buat fitnah..
Kita mahu Polis tahan mereka ini semua dan dakwa mereka...Dalam masa sama DS Rais jgn biarkan mereka. Saman mereka ini semua...

Tunggu la kau Zuraidah... Tidur pun tak lena dah ni....
Terima lah akibat perbuatan jahat kamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan