BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Jumaat, 10 Disember 2010

Tak Habis-habis NAZRI jadi "penyial" UMNO...



Ni sekor Menteri yang tak penah buat kerja untuk jaga UMNO sekali lagi menyakiti hati orang Melayu..
Apahal dengan bangkong sorang ni.
Hei..kami kat bawah ni bagai nak rentung betulkan akal dan fikiran orang Melayu agar terus mempercayai perjuangan UMNO. Menyakinkan UMNO terus memastikan bangsa ini dan negara ini adalah sebuah negara yang berdaulat, bangsa Melayu adalah Bangsa yang tidak boleh disanggah sewenang-wenangnya. Perjuangan UMNO adalah kebanggaan Bangsa Melayu.

Tapi Nazri banggang ni tak pernah putus asa betul untuk menyusahkann kita ye...
Dari dulu aku dah cakap si poyo ni adalah pengkhianat UMNO macam Zaid Ibrahim jugak. Tapi takde yang nak pecaya,
Nah sekarang ni dengan bangganya dia berjumpa dengan "sakat BabiWEE" ni kat parlimen siap pakai sarong kepala macam Parlimen ni bapak dia punye.
Jumpa menteri pulak tu...Siallll..
Aku yang 25 tahun bekerja panjat tiang,panjat pokok, menjerit,bertumbuk semata-mata memperjuang dan mempertahankan UMNO nak jumpa menteri pun payah..
Sialan "babiWee" ni senang-senang je jumpa menteri..Hebat betul lah dia ye.

Aku masih ingat dua bulan lalu aku nak jumpa MP aku, kena pakai kemas, pakai kot,walhal aku orang kampong mana ada kot,,terpakse pinjam kot hanya semata-mata nak jumpa MP aku di parlimen..Ni pejuang ni yang selama ni pertahankan parlimen milik Kerajaan BN..

Baruah babiWee ni g jumpa Menterileh pakai sarong kepala pulak macam samseng..
Sakitnya ati aku...

lagi satu, aku baru-baru ni ada mesej Facebook dgn Menteri pasal nak tolong seorang anakbuah yang perlukan bantuan untuk permohonan kad pengenalan anaknya.
Menteri jawab sila jumpa dengan pegawai dia. Aku mintak lah no telefon pegawai khas dia dan mungkin boleh jumpa semasa perhimpunan Agong UMNO lalu di PWTC. Kebetulan tahun ni aku salah seorang perwakilan. Jawab pun tidak.

Kita ni nak jumpa menteri bukan nak mintak harta karun, nak tolong orang bawah pun payah..
Pengkhianat negara nak jumpa sonang-sonang aje..Patut ke..

Harap pak menteri jangan lah pilih kasih..

Kalau orang macamm aku ni walau tak kaya, lau datang KL pun naik bas sambutlah kehadiran kami. Layan lah kami walau sebentar...
Kami jaga anda, kami sayang anda, kami sayang parti kami dan negara kami..
Maka sayangilah kami...Berilah kami masa sedikit..

Maaf lah tulisan ni agak panas..tapi yang membakar siapa..!!?

Maaf maaf maaf...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan