BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Khamis, 17 November 2011

Kedurjanaan AnuWar Berahi akibatkan Muka Kak Jijah macam jamban ?!!


Rasanya patut Wan Jijah dan Nuyul berasa malu la dengan semua perkara yg ada didepan mata akibat kedurjanaan AnuWar Berahi si tua kutuk tu.
Nak pusing macamana lagi kalau dah sah shohih si"bangkong" bernama Anuwar tu manusia yg memangg tak senonoh.
Bukan aku suruh dia tembak mapos Jantan tua lahanat tu..kan bagus kalau Jijah dan Nurul berhenti aje berpolitik dan nasihatkan bajingan artis porno tua tu bertaubat dan kukuhkan ikatan kekeluargaannya !
Kalau si Nuyul tu yang paling aku jijik..memang semua ilmu bapak dia,dia pakai..Tak kesian ke kat mak dia..
Kesian Jijah..
Nak tunggu bidio lain ke..??? huhuhu

6 ulasan:

  1. ala ko ada bukti ke???altantuya pnya citer dgn najib pun xabis lg cciter ada hati mngata org....

    BalasPadam
  2. Najib dah bersumpah pun pasal altantuya tuh...tapi hidup lagi smpai sekarang..siap gi haji lagi

    Anwar jangan kata nak bersumpah, bagi DNA pun tak berani!! pi haji pun super impose!!

    BalasPadam
  3. kalau dah da video jk bukti apa lagi yek..budoh betol yg aih tanye bukti tu..

    BalasPadam
  4. Memang bodoh dan bangang...citer najib ngan altantuya tu ada bukti ke????

    BalasPadam
  5. aku boleh berdebat dengan org2 cerdik pndai yg penuh ilmu didada..tp aku akan kalah jika berdebat dgn org2 yg xde ilmu..
    -imam syafie-

    BalasPadam
  6. sedarlah pd yg berkata...

    BalasPadam