BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Rabu, 21 September 2011

Subhanallah..Kalau yang uzur pun masih setia dan sanggup berjuang untuk UMNO..siapalah kita nak menumbangkan UMNO..??

Saya amat terharu bila berkesempatan melawat dua orang warga yang mempunyai masaalah kesihatan berterusan tetapi begitu aktif berjuang dia alam cyber untuk UMNO dan Barisan Nasional.
Kesempatan untuk menghadiri mesyuarat EXCO Suara Inspirasi Malaysia-SIM di Kuala Lumpur pada 18hb September lalu memberi kesempatan untuk saya dan rakan EXCO SIM Norazizah Isa dan Ratu Mawar melawat Puan Ezzah Hashim dan Puan Norlia Abdul Hamid
di Klang dan Meru.
Rasa amat terharu sungguh bila kami bertemu dgn Puan Norlia Abdul Hamid yang merupakan ahli SIM, kami tidak membawa apa-apa buah tangan untuk beliau tetapi pertemuan singkat itu mengundang satu kesan yang amat mendalam untuk saya kongsi bersama anak-anak muda.
Bayangkan dua insan wanita yg uzur ini mempunyai jiwa yg begitu besar utk berjuang mempertahankan UMNO dan Barisan Nasional, siapalah kita terutama anak-anak muda yang kononnya berjuang untuk menumbangkan parti keramat UMNO yang banyak berjasa kepada ibubapa kita hingga memungkinkan kita menikmati segala nikmat yang ada didepan mata hari ini..
Insaflah wahai anak bangsaku..
Nasib Bangsa ini tidak mampu untuk kita pertaruhkan hanya kerana percaya dengan ungkapan kata dan janji indah pembangkang yang terpapar jelas kerapuhannya.
Kita doakan agar Puan Norlia Abd hamid dan Puan Ezzah Hashim sentiasa dilimpahkan keberkatan,kerahmatan dan kesabaran dalam mengharungi liku-liku kehidupan..Semoga Allah merestui perjuanganmu..
Kepada anak muda..ayuh..insaf dan sedarlah..
PERTAHANKAN NIKMAT YANG ADA DIGENGGAMAN INI DENGAN MENYOKONG PERJUANGAN UMNO YANG TELAH DIWARISKAN KPADA KITA OLEH IBU BAPA KITA ...

8 ulasan:

  1. Ya ya ya saya sgt setuju, marilah sama2 kita terus pertahankan pwmimpin UMNO walaupun tlh ada bukti bahawa mrk korup, rasuah, pecah amanah & sbgnya. Moga dgn adanya mrk kita org Melayu blh terus dipergunakan...

    BalasPadam
  2. kau pandai membaca dan menulis ni pun hasil korup UMNO nizam...!!!

    BalasPadam
  3. betapa sangapnya zm: kerana Allah patutnya....

    BalasPadam
  4. ketabahannya sentiasa menjadi inspirasi saya....semoga Allah sentiasa melindunginya dunia dan akhirat......

    BalasPadam
  5. apa masalah dgn nizam ni? otak dia dh kena racun dgn anwar brahim ker?? x abis2 ckp psl rasuah yg x wujud tu.

    BalasPadam
  6. mahu sekaya Khir toyol /mahathir atau firaun baru boleh sokong UMNO nanti tak imbuh sokong umno masuk neraka Allah SWT

    BalasPadam
  7. Fakta : Nik Aziz pecahbelahkan umat Islam

    BalasPadam
  8. kufur nikmat. boleh pulak syukur kat BN/UMNO sedangkan semuanya datang dari Allah. kalau Allah tak izin kan UMNO ke,PAS ke, DAP ke tak kan dapat jugak merasa nikmat tu. golongan muda menolak UMNO/BN sebab UMNO kan parti keramat. keramat zaman moden ni tak boleh dipuja dah. syirik :))

    BalasPadam