BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Ahad, 13 Mac 2011

Sampel DNA.... Anwar ada berani bagi ke ??? Kenapa benda mudah camtu TAK BERANI...???


Setelah hakim menolak bahan bukti berupa kain tuala dan berus gigi lokap dimana Anwar Ibrahim gunakan semasa ditahan dilokap atas alasan cara pengambilan bahan tersebut dianggap tidak sah oleh hakim. Pihak pendakwaraya bersahaja dan menerima secara terbuka keputusan hakim tersebut tanpa membuat rayuan.
Begitu tenang pihak pendakwaraya sepertinya tidak hirau atau gabra dengan keputusan hakim walaupun pada dasarnya keputusan hakim itu sesuatu yang amat luarbiasa dan tidak pernah berlaku dalam sejarah perundangan negara sebelum ini. Namun pihak pendakwa dan orang awam sebaiknya tidak perlu mempertikaikan keputusan itu sebagai menghormati mahkamah.

Kini pihak pendakwa mengemukan satu permohonan agar hakim membuat arahan agar Anwar memberikan sampel DNA nya secara sukarela dengan perintah mahkamah..

Haaa...biru muka Anwar...!!
Jangan fikir Anwar boleh tersenyum dengan keputusan hakim kelmarin, sekarang Anwar harus bersedia sekiranya mahkamah membenarkan permohonan pendakwa dengan mengarahkan Anwar menyerahkan sampel DNA nya..
Peliknya kalau diperingkat sebelum ini Anwar melalui peguambelanya Karpal Pesing mempertikaikan cara bahan sampel diambil. Sepatutnya Anwar dengan rela akan menyerahkan sampelnya kepada mahkamah bagi membuktikan bahawa sampel "Y" tidak akan sama dgn sampel DNA nya. Tetapi Anwar melalui peguamnya awal-awal membantah permohonan pendakwaraya. kahkahkah... Apa sudah terjadi ni...apsal pulak takut....

sudah Pasti ada sesuatu bahana yang "AMAT BESAR" bagi Anwar jika sampel DNA nya diperolehi..apatah lagi jika ia diperolehi secara sah...
Jreeeeng...KENAPA ANWAR TAKUT SANGAT NI....????

Kita boleh meneka sebabnya....Adakah Sampel "Y" akan menyamai DNA Anwar.!!! Kita tungguuuuu...hahaha..
Nasib kau lah ANWAR....!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan