BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Jumaat, 7 Januari 2011

PAS seronok pekena "gula-gula" Karpal


Kebodohan puak PAS terserlah lagi apabila sekalilagi diperbodohkan oleh pimpinan DAP. Sangat memalukan...ibarat hanya sekadar diberi gula-gula seronoknya bukan main puak-puak Pas ni mecacai dlm blog-blog penyokongnya menyebarkan cerita kononnya DAP suka sangat dah pada Islam..

Kenyataan Karpl Singh yang menyatakan DAP akan pertahankan Islam sebagi agama rasmi negara pun jadikan mereka terguling-guling keseronokan.
Apalah bodohnya Puak hamPAS ni.
Dah memang Agama Rasmi negara ini adalah agama islam dan termaktub dalam perlembagaan. Apa yang dibanggakan sangat dengan kenyataan karpal tua tu.. Baru hari ni cakap nak pertahankan agama rasmi dianggap wira sang kurang upaya tu..heee...geli geleman aku.
UMNO yang melakar dan menjadikan perkara itu termaktub dalam perlembagaan dari dulu hingga kini dan selamanya dibenci PAS. Yang selama ini mencaci dan menghina Islam baru sekarang cakap terima dianggap wira...memang dalam kepala diaorang ni semua cuma ada air sabun agaknya.

Yang kelakarnya, pujian melambung diberi pada tua kutuk tu kerana berkata "soal negara islam masih boleh dirundingkan".... Kah..kah..kah..
Tak payah runding-runding lah...dah memang negara ini negara islam dah...
UMNO selama ini tak pernah bercakap soal nak runding atau apa kejadah ke tentang "Negara Islam"...takde runding-runding...!! dah memang MALAYSIA ADALAH SEBUAH NEGARA ISLAM...titik...!!!
PAS tak mahu iktiraf ke bahawa MALAYSIA NEGARA ISLAM sekarang..? ..habis..? PAS nak mengaku bahawa mereka sedang mendiami sebuah negara kafir ke..???

Karpal juga berkata bahawa kenyataannya 20 tahun lalu "LANGKAH MAYAT SAYA DULU" untuk menegakkan hukum hudud sudah tidak releven.. Betul sangat lah cakap situa tu.. Sebab dia dah tahu tak lama lagi dia kioq....hahaha. Dan mengenangkan nasib dirinya dengan usia yang tak berapa ari lagi tu..memang sesungguhnya Karpal adalah seorang yang tidak pernah releven dari dulu hingga kini.

Apalah malang penyokong hamPAS ye..
Pemimpinnya di "gula-gulakan" terus oleh DAP...
Kasihan..kasihan... Moga mereka insaf dan dibukakan hati mereka agar nampak yang mana intan dan yang mana kaca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan