BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Khamis, 31 Mac 2011

ASRI Ostad biol gila Publisiti..


Ularmak sorang ni dah aku bagi tahu satu ketika dulu memanag gila publisiti.. Tak ada pendirian tetap. Konon tak mahu berpolitik tapi pantang nampak wartawan dia akan keluarkan KENYATAAN LONGKANG untuk menonjolkan dirinya.

Bila namanya dah tak disebut-sebut lagi, maka ketika ada sesuatu isu dia kan buat kenyataan banggang agar semua orang menoleh kepadanya..Perbuatan dan sikap macam ni sama macam orang biol yang telanjang dikhalayak ramai agar semua orang melihat dia... Jangan biol la ostad...!!!
Terbaru dia membidas mufti-mufti yang tidak menyatakan pendirian berhubung "isu Video Anwarporn" ??

Ape ke banggang ostad gonjol ni..Kalau dah mufti tak ada kena mengena dan tak tahu menahu ape pasal pulak nak keluarkan kenyataan..?
Asri tahu sangat kah isu "Video Anwarporn" tu...??

5 ulasan:

  1. kalau sy ahli UMNO, sy malu dgn kenyataan saudara yang nampak kurang bijak dan tiada hujah. Ustaz Asri hanya menyampaikan apa yg ditulis spt dalam ayat Al-Quran.. apakah menyampaikan Ayat2 Tuhan dikatakan menonjolkan publisiti?

    Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. (Al-Hujuraat :6)

    BalasPadam
  2. kenyataan yang tidak menggunakan hujah.berpendirian di atas hawa nafsu.hanya kerana berpihak kepada satu puak,maka puak lain dihina walaupun kenyataan itu benar.takutlah kepada azab Allah,janganlah takut kepada cercaan manusia.

    BalasPadam
  3. kah kah kah..lagi blog sampah ditemui
    ilmu hang sungguh tinggi dari ustaz ni walau hujah hang lemah..kah kah kah..cari tok guru belajarlah lagi

    BalasPadam
  4. Pas pun bercakap guna ayat2 al-quran jugak.
    Siapapun boleh bercakap dan gunakan ayat quran. Ini negara demokrasi.

    Khawarij pun guna ayat quran bila bunuh pemimpin Islam.

    BalasPadam
  5. kenapa perlu guna nama bekas mufti guna nama sendiri kan bolih tak cukup yakin atau keyakinan dtg dan pergi

    BalasPadam