BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Selasa, 15 Disember 2009

JANGAN LUPA DARATAN DAN FAKTA: Bumi ini milik MELAYU


Al Kisah hakikat kuasa,ketuanan dan penghormatan terhadap MELAYU dan ISLAM dewasa ini sering dicabar, di herdik dan cuba di "NYAH" kan dari bumi Malaysia. Semakin hari semakin Berani dan rakus segelintir keparat Cina dan Keling yang menunjukkan kebiadapan keterlaluan terhadap MELAYU. Tiada tindakan, Tiada tindak balas ekstrims dari orang MELAYU terhadap keceluparan dan kebangsatan paria-paria kaudu suku keling dan cina ini.
Mengapakah mereka-mereka ini semakin hari semakin lantang,biadap dan kurang ajar ?

Tidak lain tidak bukan kerana mereka=mereka ini telah diberi "lesen" oleh segelintir pengkhianat bangsa MELAYU seperti ANWAR IBRAHIM. Ditambah pula dengan ke"BISUAN" dan sikap pak turut sang LEBAI Durjana yang selama ini mendakwa juara memperjuangkan ISLAM seperti Nik Aziz dan Hadi Awang.

Kuasa seolah-olah sedang melambai Sang LEBAI-LEBAI malang ini hingga mereka tidak lagi berpijak dibumi nyata bahawa ISLAM yang konon diperjuangkan Pak Janggut selama ini sedang disiat-siat,dipijak-pijak oleh "sahabat" politik yang berada disebelah bahu kiri dan kanan.

Kalau seketika dulu Raja sudah tidak dihormati diPerak. Kebiadapan yang menjurus sikap penderhakaan NIZAR JAMALUDIN terhadap Sultan dipertontonkan. Kebiadapan dan keceluparan Karpal Singh yang tak mampu berdiri dan berjalan sendiri terhadap Raja kita lihat. Pelbagai prasangka dan tuduhan sang Paria sivarasa dan kelompok keling kaudu tak sedar diri terhadap UMNO dan Melayu kita dengar. Hari ini kita di perdengarkan sikap kebangsatan sekor cina mempersoalkan peruntukkan membina Masjid dan Surau.... Satu lagi sesi biadap menghina ISLAM oleh kelompok yang di"lesen"kan oleh umat islam yang bernama ANWAR IBRAHIM,HADI AWANG,NIK AZIZ dan Kuncu-kuncunya.

Apa kata kita wahai MELAYU ?!!!

Sedih, Bila Tun Dr.Mahathir mempertahankan modul Biro Tata Negara BTN. Ada pulak MELAYU yang bernama NAZRI AZIZ menuduh TUN.Dr.Mahathir sebagai Racist @ Perkauman.. Soalnya..BOLEH KE ???

Kenapa NAZRI AZIZ ni seakan terlalu berdendam dengan TUN Mahathir ? Hanya Dia yang tahu... tapi setahu kita NAZRI AZIZ dah dilantik memegang jawatan kabinet sejak dari era Tun Mahathir memegang tampuk kerajaan dulu.. Ni ibarat kacang lupakan kulit lah ni..tapi harus diingat...tuduhan Racis @ Perkauman MELAYU terhadap Tun Mahathir ini adalah keterlaluan !! Ia ibarat menyediakan senjata untuk membunuh MELAYU !!!

Soalnya salahkah setiap individu MELAYU menjadi Racist@perkauman terhadap bangsa MELAYU ? Kalau salah...NAZRI NAK JADI APA ? APA PERJUANGAN NAZRI DALAM UMNO ?

Kepada Bangsaku MELAYU...Berhentilah jadi "MELAYU YANG MENGHENTAM MELAYU".. Cukuplah Kita dah ada musuh sedang menyediakan "KUBURAN' untuk MELAYU seperti ANWAR IBRAHIM,NIK AZIZ,HADI,ZAID IBRAHIM dan segelintir kuncu-kuncunya...
Jangan kita tambah bilangan itu.

MELAYU tidak mungkin akan terkubur dibumi bertuah ini jika kita semua bersatu. Biarlah ANWAR mengali sedalam mana kuburan itu, akhirnya ia hanya untuk dirinya sendiri.
MELAYU jangan lupa daratan dan lupa fakta. BUMI MALAYSIA INI MILIK MELAYU DULUHIDUP MELAYU !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan