BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Rabu, 14 September 2011

Bila DAP dapat kuasa nanti..dimana kita ?... ikuti bicara seorang sahabat india dgn aku malam tadi....

Malam tdi aku minum ngan 3 org india. masa minum lalu pula perarakan satu kumpulan cina yg mengadakan acara perarakan keagaamaannya. Perarakan itu menyerupai perarakan agama hindu India)..aku tak tahu nama acara keagamaan itu..jd tanya budak india tu kenapa mcm sama..dia cakap memg macam sama tapi bukan ajaran yg sama. Dalam perbualan itu budak india sorang tu cakap.."you tengok,kita sii malaysia semua bangsa bebas buat acar sebayang.kalau indon mana boleh ini macam..Lagi satu ini cina punya org tada kuasa tapi dia bikin ini macam besar sapa tadak ganggu.diaorang semua kaya..kita sama diaorang berapa jauh tinggal ekonomi ?..melayu punya org ada banyak istimewaan pun jauh tinggal ekonomi..kalau ini org semua (Cina ) ada kuasa lebih sikit..kita melayu sama india apa jadi..? kita punya anak besok jadi mintak sedekah laa saya ingat..."
..(aku tulis telo org india tu cakap laa)...

Kesimpulannya apa yg dikatakan kwn india ni SUNGGUH BENAR...

Penyokong PAS dan PKR yg melayu ada akal untuk berfikir seperti kawan india ni cakap tak..???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan