BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Jumaat, 11 November 2011

Kenapa rasa HAMBIGA istimewa sangat ni..??????!!!! Hati penyokong BN ni sape nak jaga..???


Kekadag aku naik hangin bila setiap baruah pembangkang yang menggurs hati dan perasaan kita terutama pejuang dan penyokong Barisan nasional. Orang itu akan dilayan seperti tersangat istimewa.
Terdahulu anak babi bernama Namawee Binawe yang menghina Negara bangsa dan agama kita. Ada pulak pak menteri benggap jadikan dia anak emas. Lepas satu..satu perkara dia buat..dia akan dapat keistimwewaan satu persatu daripada pihak yang tidak sepatutnya seperti Kerajaan dan jabatan kerajaan.
Sekarang ni Aci ganyut yang menjadi penganjur Bershit dan program Seksualiti Merdeka haramzade di berikan keistimewaan dengan diberi tempat sebagai slah seorang yang akan memberi cadangan kepada Jawatankuasa Khas Parlimen (JTP) bagi bagi sesi pendengaran awam JTP..?
Perosak Negara dan penghina islam ini seolah-olah dianggap begitu istimewa nampaknya oleh JTP... Lebih istimewa daripada pejuang BN yang menyokong habis-habisan kerajaan Barisan Nasioanl.. Sangat pelik dan perkara ini macam jugak perlakuan "luar Tabie" JTP dan menghina penyokong BN sendiri...!!!
Kepada Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana menteri yang kita kasihi..PLEASE AMBIL PERHATIAN DALAM ISU SEBEGINI..
JAGALAH MARUAH DAN HATI PENYOKONG SENDIRI ...
Takut-takut penyokong sendiri terutama yg di bawah ni binggung dan MALAS nak berjuang lagi...!!

4 ulasan:

  1. SEPATUTNYA DIBERI PELUANG KEPADA VETERAN UMNO ATAU BEKAS-BEKAS WAKIL RAKYAT UNTUK MEMBERI PANDANGAN. MENERUSI PENGALAMAN DAN PENGETAHUAN YANG MEREKA ADA, BOLEH DI JADIKAN PANDUAN. SEKALI PUN AMBIGA BERKELULUSAN TINGGI (PEGUAM) APAKAH DENGAN TINDAK TANDUKNYA YANG MENGGURIS HATI SEBAHAGIAN BESAR RAKAYAT MALAYSIA, MAKA BELIAU DIBERI PENGHORMATAN OLEH JTP?

    BalasPadam
  2. Marina Mahathir - dibelakang Ambiga

    BalasPadam
  3. Tinggalkan UMNO/BN bersatu dibwah Pakatan Rakyat

    BalasPadam