BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

"Inilah Sumpah Sepenuh Rela Darah Dan Nyawa........."

Sabtu, 1 Oktober 2011

Sentuhan Pemimpin: Ziarah Kerumah Bakal Haji dan Hajjah UMNO Bahagian Ayer Hitam

UMNO Bahagian Ayer Hitam melangkah dengan strategi yang amat membanggakan apabila buat kali pertama Ketua UMNO Bahagian, YB Datuk Samsolbari Jamali bersama AJK Bahagian termasuk sayap Pemuda,Wanita dan Puteri mengadakan program menziarahi semua bakal-bakal haji dan Hajjah dari seluruh Bahagian Ayer Hitam selama 3 hari berturut-turut dari 29hb September hingga 1 Oktober 2011.
Kalau tahun-tahun sebelumnya UMNO Bahagian akan menghimpunkan semua bakal Haji dan Hajjah dalam satu program khusus meraikan mereka. Tetapio tahun ini YB.Datuk Samsolbari melangkah terus kerumah bakal-bakal tetamu Allah bersama rakan-rakan.
Apa yang menarik kebanyaklkan bakal Haji dan Hajjah tidak dimaklumkan kehadiran YB dan rombongan. Ini memberikan kejutan para bnakal tetamu Allah ini dengan perasaan yang amat terharu.
Kita doakan program seperti ini akan berjalan ditahunm-tahun akan datang.
Kita juga berdoa agar semua para bakal Tetamu Allah ini akan diberikan semangat dan kekuatan untuk meneruskan langkah menuju lambaian Kaabah..
Doiberikan kesihatan,selamat mengerjakan tuntutan Haji dan memperolehi Haji Mabrur..Amin..

2 ulasan:

  1. tapi ada gak yang KC yang di tfon tak bleh trima.. berubah sikap lah wahai kepimpinan di akar umbi agar mudah kepimpinan di atas utk sampai ke akar umbi tanpa halangan..

    BalasPadam
  2. mungkin sebab dirasakan KC lebih utama dari bakal tetamu Allah yang kita ziarahi untuk diucapkan selamat berangkat dan mengerjakan ibadah dan didoakan sempurna segala urusan ibadah sehingga pulang ketanahair dgn pulangan Haji mabrur..amin.... Bagaimanapun itu semua tidak akan sedikitpun merencatkan kita semua pimpinan peringkat bahagian untuk terus membuat sentuhan kepada rakyat dan pengundi...

    BalasPadam